Translate

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Τεχνικές SEO

Keywords (Λέξεις - Φράσεις Κλειδιά)


Αν θέλουμε υψηλή θέση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, τότε θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε μια λέξη κλειδί της σελίδας μας. Και ας υποθέσουμε ότι η λέξη κλειδί είναι » προώθηση ιστοσελίδων.

Όταν γράφουμε ένα άρθρο σχετικά με την προώθηση ιστοσελίδων, προσπαθούμε να βάζουμε πάντα «ετικέτες» τη λέξη αυτή.

Εδώ ακριβώς είναι το λάθος αυτής της μεθόδου.

Όταν ψάχνουμε κάτι στο google και βιαζόμαστε, κάνουμε λάθη η δεν γράφουμε σωστά τους τόνους. Ακριβώς αυτό θα πρέπει να εκμεταλλευόμαστε για να πάρουμε περισσότερες επισκέψεις από τις μηχανές αναζήτησης.

Έτσι, κατά τη δημιουργία ετικετών ή λέξεων κλειδιών θα πρέπει να βάλουμε στην σελίδα μας κάποιες άλλες λέξεις, όπως: προωθηση ιστοσελιδων , προοθηση ιστοσελιδων , πρωθηση ιστοσελιδων, προωθηση ιστιοσελιδων δηλαδή γραμμένα με ένα μικρό λάθος.

Έτσι, τα λάθη των διαφορετικών ανθρώπων θα φέρουν σε μας περισσότερους επισκέπτες.

Αυτή είναι μια μέθοδος που πιθανώς δεν αναγνωρίζεται από όλους, που ονομάζεται TYPOS «τυπογραφικά λάθη».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου