Translate

Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

Spamming - Τι ακριβώς είναι το Spamming;

Spamming είναι η προσπάθεια να επιτύχουμε καλή κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης εκμεταλλευόμενοι τις αδυναμίες των αλγόριθμων και κάνοντας κατάχρηση των γνωστών τεχνικών βελτιστοποίησης μίας ιστοσελίδας.


Τι μπορεί να θεωρηθεί spamming; 

Spamming μπορεί να θεωρηθεί:


Η επανάληψη keywords (keywords stuffing)
Μία τυπική ενέργεια spamming θεωρείτε η επανάληψη μίας λέξεις – κλειδιού σε οπουδήποτε σημείο της html εντοπιστεί:
  • στο κυρίως κείμενο
  • στον τίτλο
  • στα meta tags
  • στα links
  • στα alternatives texts των εικόνων
  • στα nonscript tags
  • στα noframes tags
  • στα comments

Η χρήση άσχετων με το θέμα της ιστοσελίδας λέξεων – κλειδιών
Μη χρησιμοποιείτε κείμενο ίδιου χρώματος με το background της σελίδας, μικροσκοπικά γράμματα γεμάτα keywords σε σημεία εκτός σελίδας και γενικός κείμενο που δεν είναι εμφανές και ευανάγνωστο με σκοπό να εισάγετε εκεί λέξεις – κλειδιά σε μεγάλη ποσότητα. Θα τιμωρηθείτε από τις μηχανές αναζήτησης.


Η χρήση μικροσκοπικών εικόνων
Μη χρησιμοποιείτε μικροσκοπικές διαφανές εικόνες για να αποθηκεύσετε keywords και links σε αυτές. Εντοπίζονται από τις μηχανές αναζήτησης και τιμωρούνται. Επίσης αποφύγετε να χρησιμοποιείτε alternative text από img tags το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή του γραφικού. Το alternative text είναι μια καλή τοποθεσία για την εισαγωγή λέξεων – κλειδιών, αλλά κυρίως χρησιμεύει ως κείμενο προς καταχώριση στης μηχανές και για να περιγράψει μία εικόνα σε περίπτωση που αυτή δεν καταφέρει να φορτωθεί.


Η άσκοπη χρήση hidden text και layers
Αποφύγετε τη χρήση tags όπως <input type=”hidden”> μόνο και μόνο για να εισάγετε keywords όπως επίσης μη χρησιμοποιείτε layers σε μέρη ορατά με σκοπό το spamming.


Τα Redirects
Μη χρησιμοποιείτε Redirects ή meta refresh tags. Πολλοί σχεδιαστές δημιουργούν μία πρώτη σελίδα γεμάτη με λέξεις κλειδιά, η οποία απευθύνεται στις μηχανές αναζήτησης και όχι στον τελικό χρήστη. Σκοπός είναι, κάνοντας redirect σε μία άλλη τοποθεσία, η σελίδα αυτή να μην προλάβει να γίνει αντιληπτή από το χρήστη αλλά να μας δώσει μία καλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών, εφόσον είναι γεμάτη keywords. 


Μεγάλος αριθμός καταχωρίσεων μιας ιστοσελίδας στην ίδια μηχανή αναζήτησης
Δεν πρέπει να καταχωρούμε πολλές φορές μια ιστοσελίδα σε μία μηχανή αναζήτησης στην οποία ήδη έχουμε κάνει καταχώριση.