Translate

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Διαφημίσεις Βίντεο με AdWords

Συμβουλές για τη δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων με βίντεο στο Google AdWords. Όταν δημιουργείτε μία διαφήμιση με βίντεο, να ακολουθείτε τα εξής βήματα:



  • Φτιάξτε μία περιγραφική εικόνα εισαγωγής (η εικόνα που βλέπουν οι χρήστες πριν κάνουν αναπαραγωγή του βίντεο), που να τραβάει το μάτι.
  • Δελεάστε τους χρήστες να πατήσουν το κουμπί «Αναπαραγωγή» χρησιμοποιώντας ζωντανά και έντονα χρώματα.
  • Συμπεριλάβετε μία σύντομη λεκτική περιγραφή του προϊόντος, της υπηρεσίας ή/και της εταιρείας. 
  • Φτιάξτε πολλές διαφημίσεις βίντεο με διαφορετικές μορφές και μεγέθη εικόνας για να αυξήσετε τα μέρη στα οποία θα μπορεί να αφανίζετε η διαφήμιση σας (αφού διαφορετικοί ιστότοποι δέχονται διαφορετικές μορφές και μεγέθη διαφημίσεων).
  • Διατηρήστε το βίντεο ενδιαφέρων και όχι μεγαλύτερης διάρκειας από όσο χρειάζεται (τα ποσοστά αναπαραγωγής πέφτουν σημαντικά μετά τα 25 δευτερόλεπτα).
  • Να είστε σαφείς σχετικά με το τί προσφέρει η επιχείρηση.
  • Πείτε τα σημαντικά μηνύματα στην αρχή του βίντεο γιατί μερικοί χρήστες ενδέχεται να μην το παρακολουθήσουν ολόκληρο.
  • Δώστε καθαρές οδηγίες  για τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνει ο χρήστης αφού δει το βίντεο, όπως να αγοράσει κάτι ή να επισκεφτεί το δικτυακό τόπο ή το κατάστημα.
  • Θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε αρνητικές λέξεις - κλειδιά και το Εργαλείο Εξαίρεσης Ιστοτόπων και Κατηγοριών για να μην επιτρέψετε στις διαφημίσεις σας να εμφανιστούν μαζί με ένα περιεχόμενο που δεν ταιριάζει με τους προωθητικούς στόχους του διαφημιζομένου.   


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου